Autumn

Publicerat: 2011-08-24 / 21:41:45 | Kategori: Bröllopsbinderi
Idag fick jag världens ryck och bestämde mig för att gå ut i trädgården & i skogen för att plocka material till en höst-brudbukett! Resultatet efter lite plockning i mammas rabatter, en på gatans, i blomlåderna och i skogen ser ni ovan. Jag tycker att jag lyckades bra med med att förmedla en höstkänsla genom buketten och är nöjd med helheten! Sen har jag en fråga till er som läser min blogg, vilka är ni, hur hittade ni hit till min blogg, något speciellt som ni skulle vilja se/läsa av? Skulle vara roligt att veta! /Kramar Linda

Kommentarer
Linda Wetter | 2011-08-24 / 22:00:15 |

Galet fint!! Du är verkligen en begåvning och du kommer att gå hur långt som helst inom floristyrket gumman <3

anna berger | 2011-08-24 / 22:07:14 |

oväntat, MEEEEE :D ! det skulle vara roligt att du berättar lite mer utförligt hur du tänker när du genomför ett arbete och får in lite mer beskrivning av tekniker och så ( back to school haha ). mycket fin och höstig brudis iallafall gumman :)

Ella | 2011-09-13 / 10:08:40 |

Underbar bukett!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0