2 december

Publicerat: 2011-12-02 / 12:45:40 | Kategori: Julkalendern 2011
Bakom lucka nr 2 så gömde sig The Body Shops "Super Volume Mascara". Jag blev helt ivrig och bestämde mig genast för att prova på produkten och se vad den gick för. Jag gillar färgen på mascaran men den hade gärna fått varit mer svart (antar att de inte använder dessa kemikalier för att uppnå den svarta färgen jag älskar hos TBS), vorlym blev det tillslut. Men den slår dock ej min favoit som kommer från Lancome. Man fick arbeta ganska mycket med produkten vilket jag INTE gillar. Jag vill att det ska gå fort och jag vill se resultat på än gång. Men den som väntar på något gott... Väntar aldrig för länge. Supersmart storlek så den kommer få hänga med i min res-sminkväska! Men en helt ok maskara. /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0