Gladiolus

Publicerat: 2011-07-29 / 00:26:56 | Kategori: Snittblommor
Gud vad roligt att så många har hittat hit! På bilden ovan kan nu se Gladiolus som jag köpte med mig från jobbet hem till mamma. Om det är något jag verkligen älskar så är det när sen sommaren börjar att närma sig och dessa godingar börjar att finnas med på listorna ifrån grossisterna.Kvällen har jag ägnat till att förbereda inför ett bröllop som äger rum på lördag. Imorgon efter jobbet skall jag nämligen frakta bordsdekorationerna till restaurangen där middagen kommer att äga rum. Idag hämtade jag ut blommorna och jag vet att det kommer bli underbara blomster till bröllopet. Nu är det dags för mig att krypa ner i säng.

Kommentarer
anna berger | 2011-07-29 / 03:58:26 |

Kan inte annat än att hålla med! Gladiolus är UNDERBARAA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0