Tävling

Publicerat: 2011-10-20 / 02:13:53 | Kategori: Allmänt inom floristik
Under min sista gymnasie-tid så fick vi i sista ring vara med om en liten tävling. Riktigt roligt tyckte jag! Jag och en vän hade redan då hunnit tävlat en gång på riktigt och hade fått känna på känslan, som jag älskade. Här är en del av bilderna på min bukett och sen i ett senare inlägg för jag visa de andra i klassens! Uppgiften var att göra en brudbukett som skulle kunna finnas på plats under P&L, där den helt enkelt skulle komma till användning när folk gifte sig. Jag valde att satsa på ett säkert kort och göra något som jag visste att jag behärskade och när jag sedan hade gjort klart grunden så gjorde jag något roligt med buketten som jag ansåg att passade till tillfället. Jag blev jätte nöjd och kammade faktiskt hem 1:a platsen med buketten, vilket självklart var roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0