Anna & Björn

Publicerat: 2011-09-26 / 23:23:23 | Kategori: Bröllopsbinderi
I helgen var jag bjuden med pojkvännens sida till en fest där vi skulle fira att hans moster hade gift sig i smyg. Det var en kväll med många fina tal, god mat, mycket skratt, god dryck, en massa dans och tok. Jätte glad över att jag fick vara med och dela den kvällen med många andra och göra blommorna till kvällen. Dagen efter hjälpte vi till att städa lite i lokalen och jag bestämde mig för att göra en liten present till, till Anna och Björn. Utav blommorna som blev kvar efter dekorationerna på borden så gjorde jag en krans av nejliko- och rosblad som dem skall kunna spara. Tacksamt då färgerna på dessa blommor oftast inte försämras så mycket med tiden.
Kanske ett nytt sett att bevara sin brudbukett på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0