Aster och borstnejlikor

Publicerat: 2011-09-02 / 16:06:14 | Kategori: Snittblommor
Kom precis hem med mamma efter en shoppingtur i Gävle, Valbo och hos blomstergrossisten. Älskar att gå runt och kika, känna, inspireras där inne. Vi köpte hem oss massa smått och gott och gjorde en beställning till lite längre fram. Aster och borstnejlikorna fick bli två av de tre blommorna som fick följa med hem idag. Två höstblomster som jag är TOKIG i. Så fina och inte alls så farliga i buntpris. Nu ska jag göra något roligt utav dessa innan jag packar mina saker och åker in mot Gävle (igen) för att åka tåg norrut då jag ska spendera helgen i Söderhamn med massa skoj! Jag hinner nog lägga upp en bild på resultatet sen. Kramar /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0